niedziela, 7 lipca 2013

Zamówienie zrealizowane

Takie zamówienie ma pierwszeństwo. Chrześniaczka poprosiła o pokrowiec na tablet. Miało być coś niebieskiego, coś szydełkowego i, co najważniejsze, jak najszybciej. Niebieskości zostały z ostatnio wykonanej kosmetyczki, szydełkowe (własnej roboty) leżało w pudełku od bardzo dawna i czekało na wykorzystanie, a postulat szybkości udało się zrealizować.



Szczerze mówiąc, nie jestem do końca zadowolona z produktu finalnego. Moja pierwsza lamówka satynowa wyszła tak sobie, a to jest element mocno rzucający się w oczy... Cała reszta jest ok, więc staram się skupiać na całej reszcie :-)

Materiał zasadniczy złożyłam na połowę, do środka dałam ocieplinę poliestrową i przepikowałam wzdłuż po liniach kraty. To złożenie jest przy wlocie pokrowca, którym dzięki temu nie musiałam się przejmować :-) Szydełkową ozdóbkę przyszyłam ręcznie, lecąc z igłą po okręgu (trzykrotnie, w różnej odległości od środka). Zszyłam bok i dół, przycięłam szwy na ok. 1,5 cm, oblamowałam. Przy wlocie pokrowca wszyłam "szelki" z czarnej gumki. Do włożenia tabletu i wyjęcia można je bez kłopotu odchylić, a gdy sprzęt jest w środku, stanowią dodatkowe zabezpieczenie.

4 komentarze:

  1. Łoł! Bardzo fajny pomysł - dopasowanie kolorów - ta prosta ozdóbka... Dorzuć ekskluzywne, modne pokrowce na tablety do listy potencjalnych przyszłych biznesów ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł dopisany do listy ;-) Kilka podobnych ozdóbek i jedna większa jeszcze czekają na swój dzień w pudełku...

      Usuń
  2. Ojtam ojtam, bardzo przyzwoita lamówka i uroczy efekt końcowy :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, powiedzmy, że na początek kariery lamówkowej może być. I w myśl zasady scenicznej "co nie dośpiewała, to dowyglądała", tu lamówka nadrabia zdjęciami - ładnie się ustawiła do fotografii ;-)

      Usuń